marți, 11 noiembrie 2014

Stela Boțan: „Sunt în al nouălea cer de fericire”!

                               
   I-am admirat cu toții prestația la XFactor, i-am ținut pumnii și ne-am mândrit cu ea… Stela Boțan este o tânără cu o voce deosebită care a reușit să ne încânte pe noi, cei de acasă,  în cadrul unui concurs muzical, iar recent i-a uimit și pe cei de peste Prut, participând la FXactor!
      Am avut plăcerea să realizez un mic interviu cu Stela Boțan, în care ne- a împărtășit emoțiile. Noi îi dorim mult succes și în continuare, să ne surprindă și cu alte ocazii!

-          - Ce te-a determinat să participi la concursul XFactor?
-        -  Dintotdeauna mi-am dorit să particip la așa gen de concurs. Țin minte că am încercat să aplic și în SUA,  doar că nu aveam cetățenia lor. Acum însă mă bucur că am participat în Romania și am fost apreciată la nivel.



-        -  Cum ai ales piesa pentru concurs?
-         - Piesa aceasta cred ca mă reprezintă cel mai bine. Este o piesa lină, curată, plină de emoție și are o stare divină! Sunteți de acord?

-          -Ce ne mai pregătește Stela Boțan?
-       -   Sunt multe idei în capul meu,  iar ele cu siguranță va vor surprinde frumos!

-          -Ai un idol în lumea muzicii?
-          -Eu sunt o mare fană a formației Linkin Park - de când mă știu! Îmi place să ascult orice îmi provoacă emoții puternice. La moment  îl admir pe Ed Sheeran. E bestial!

-          -Știm că activezi și în calitate de prezentatoare la un post TV, cum se împacă muzica cu televiziunea?
-          -Eu zic că se țin de mână. Îmi plac ambele, dar muzica va rămâne mereu pe primul loc!

-          -Care a fost cel mai frumos moment din viața ta de până acum?
-         - Dacă mă întrebai asta înainte de participarea mea la X Factor,  probabil aș fi avut un alt raspuns.  Acum, însă, o să recunosc că nu m-am simțit mai bine altundeva decât acolo,  pe scenă în fata acelui juriu profesionist și  talentat!

-        -  În opinia ta, cum trebuie să fie un adevărat artist?
-       -   Un artist, pe lângă faptul că trebuie să aibă talent, mai  trebuie să fie un om bun și înțelept. Nu poti promova altceva oamenilor decât ceea ce simți și atunci trebuie sa ai tot pachetul: imagine fizică, voce, simtul umorului, inteligență…!


-          -Ce se mai aude de formația Todo, ați reușit să strângeți o mulțime de fani…
-          -Cu formația Todo nu mai cântăm, dar eu țin legatura cu foștii colegi de trupă. Cu unul din ei mă întâlnesc chiar foarte des,  fiindcă facem repetiții în aceeșsi clădire.  E vorba de toboșarul Nick,  care acum cântă în formația Alex Calancea Band.

-       -   Un mesaj pentru susținătorii tăi!

-         - Eu sunt în al nouălea cer de fericire și asta datorită vouă, a mesajelor primite de la voi. Vă mulțumesc pentru apreciere și susținere! Promit să vă surprind cu vocea mea și de-acum încolo!


Marina DAMASCHIN,
Artinfinit.md


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu