vineri, 5 august 2016

Lidia Isac : Dacă visați la ceva din tot sufletul, nu încetați să munciți pentru ca acel ceva să devină realitate!


Tânăra interpretă Lidia Isac ne va reprezenta ţara anul acesta la concursul Eurovision. Nu a rămas atât de mult până la marele eveniment, aşa că Lidia este prinsă în evenimente de promovare, repetiţii şi multe pregătiri. A găsit, însă,  timp pentru cititorii revistei Amic. Vă invităm la un interviu sincer despre muzică, Eurovision, copilărie, vise….

-  Lidia, povesteşte-ne ce emoţii ai trăit când ai realizat că vei merge în Suedia, să ne reprezinţi ţara la Eurovision?
- A fost o stare de euforie, abia după ceva timp am înțeles că sunt câștigătoarea.

- Ştim că ai absolvit Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării, dar eşti nedesprăţită de scenă, când erai mică ce îţi doreai să ajungi -  jurnalistă sau artistă, sau altceva?
- Să fac jurnalism am ales abia după ce am absolvit liceul, iar muzica este alături de mine de când mă ţin minte. De mică am participat la nenumărate concursuri naționale și internaționale,  unde am luat premiile mari. Am studiat pianul timp de 8 ani la școala muzicală. Artistă am visat să fiu mereu!

- Piesa cu care ne vei reprezenta anul acesta la Eurovision este compusă de autori de peste hotare care au mai lucrat la alte piese ce au ajuns pe scena Eurovisionului, cum ai reuşit să colaborezi cu ei?
- Anul trecut am fost la Eurovision în Austria. Împreună cu trupa Sunstroke Project făceam un video blog pentru un post de televiziune din Moldova. Acolo l-am cunoscut pe unul din autorii piesei “Falling stars”, Leonid Gutkin. După ce am comunicat cu el, am făcut schimb de idei, muzică, compozitorului i-a plăcut vocea mea. Am decis să colaborăm, astfel, după ceva timp, domnul Gutkin împreună cu echipa din Suedia au creat pentru mine piesa “Falling Stars”.

- Ai deja o experienţă în participarea la selecţia naţională a Eurovisionului, consideri că acest concurs poate fi o metodă de promovare a tinerilor interpreţi?
- Este o modalitate eficientă de promovare atât la nivel local cât și cel internațional. Concursul est urmărit în zeci de țări de milioane de telespectatori și fani Eurovision. Evident, participarea la Eurovision ridică nivelul popularității și al profesionalismului interpretului.

- Producătorul tău, domnul Serghei Orlov îţi este mereu alături în cariera ta muzicală, cum a început această frumoasă colaborare?
- Colaborarea a început în 2012, atunci când am participat la castingul pentru trupa de fete “Glam Girls”, organizat de către domnul Orlov. Însă, ne cunoaștem cu el încă din 2006, când am participat la primul meu concurs internațional “Silver Yantra” în Bulgaria. Pe atunci nici nu mă gândeam că îmi va fi producător. Totuși, în viață nimic nu e întâmplător.

- Cititorii revistei Amic ar dori să cunoască cum era Lidia în copilărie, ce şotii făcea?
- Eram destul de șotioasă și activă. Cele mai multe năzbâtii le făceam atunci când eram în vacanță la bunici. Deseori veneam de la joacă cu zgârieturi și răni în urma căderii de pe bicicletă sau din copacul de cireș. Eram tot timpul curioasă, iar bunicii aveau grijă să mă întorc acasa la părinți sănătoasă și nevătămată)))

- Am auzit o fetiţă cu un cover foarte frumos la Falling Stars, ai luat legătura cu mica ta fană? Şi în general ce relaţii ai cu admiratorii tăi?
-E atât de drăguț când auzi “Falling Stars” în interpretarea unui copilaș. Pentru mine e foarte emoționant. În general, am o relație amicală cu ascultătorii mei. Încerc să răspund la mesajele fiecărui pe rețelele sociale, mi s-a întâmplat chiar să dau și sfaturi de viață.

- Ştiu că deja ai reuşit să ai câteva melodii în duet, cu cine din marii interpreţi visezi să cânţi împreună?
- Aș vrea să fac un duet cu artişti precum John Legend, Stevie Wonder, Lara Fabian, Ariana Grande - tânăra artistă care prinde tot mai multă popularitate pe zi ce trece.

- Un mesaj pentru toţi citorii revistei Amic şi pentru admiratorii tăi.

- Dragi cititori “Amic”, dacă visați la ceva din tot sufletul, nu încetați să munciți pentru ca acel ceva să devină realitate. Faceți asta cu dăruință și dragoste, fiindcă cel ce dăruiește, cu pași mici dar siguri, primește.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu